Kako biti vedno v pravem trenutku na pravem mestu?

Ko govorimo o Google oglaševanju, večina verjetno najprej pomisli na oglaševanje preko iskalnika…

3 izjemno učinkovite funkcije za doseganje največ (potencialnih) strank pri spletnem oglaševanju

V našem prejšnjem blogu je kolega Aleksandar predstavil, v katero smer se razvijajo Googlova…

Google Audience Solutions – vaše občinstvo vas pričakuje!

Stopite pred ljudi, naj vas vaši prihodnji kupci spoznajo že danes. A pozabite klasične pristope,…

Google Ads

Oglašujete na spletu? S koncem julija ugašata Google AdWords in Doubleclick, prihajajo nova…

Vaša podoba, vaš ugled

Priznajmo si – prvi vtis šteje! Prija nam pogled v ogledalo, ko smo urejeni, sicer ne bi…

Obrazi vašega podjetja – Google My Business!

Vsi dandanes »guglamo«. Informacije, ki nas zanimajo, najprej iščemo na spletu in pri tem…

ADVERTISING WEEK EUROPE 2018

London. Glavno mesto Velike Britanije in večmilijonsko mesto, ki ga krasijo številne znamenitosti,…

Kako prehiteti konkurenco ali kaj za naročnika oglaševalskih storitev pomeni razlika med Google Channel Sales zastopniki in Google partnerji

Med 0,3 % najbolj uspešnih Google partnerjev na svetu se uvršča tudi Goclick, slovensko podjetje za…

ADVERTISING WEEK NEW YORK – pametni telefoni so in bodo središče oglaševalskega dogajanja

Ja, bili smo tam, kjer so bili vsi, ki kaj pomenijo v svetu marketinga – od 25. do 29. 9. na tednu…

Goclick med Googlovimi izbranci v New Yorku

Ponosno smo zastopali Adriatic regijo na Googlovem Reseller dogodkuPoznate tisti občutek, ko…