Goclick med Googlovimi izbranci v New Yorku


Ponosno smo zastopali Adriatic regijo na Googlovem Reseller dogodku


Poznate tisti občutek, ko naredite nekaj, kar se vam dozdeva dokaj običajno, drugi pa vam čestitajo za izjemen dosežek? Mi se zelo trudimo in smo ves čas 1.000% zagnani, da pa naš glas seže v deveto vas, celo čez veliko lužo, si pa zares nismo mislili. Google nas je povabil v New York, kjer smo bili kot edini predstavniki iz celotne Adriatic regije prisotni na sprejemu Googlovih najtesnejših partnerjev, zbranih v Google Reseller programu. Iz celotne EU je bilo takšnih podjetij samo 40! Človek mora včasih res od doma, da mu drugi povedo, kaj vse je dosegel.

Sprejemni lobby slavnostnega dogodka za Googlove najtesnejše partnerje zbrane v Google Reseller programu

Prihodnost skozi Googlova očala na Partner Summitu


Uvodnemu sprejemu in večerji je sledil Google Partner Summit, kjer smo se družili z "izbranci" iz 63 držav in spoznavali trende na ključnih spletnih oglaševalskih področjih: Search, Display, Maps, Shopping, YouTube itd. Bolj podroben pregled dogajanja sledi v naslednjem prispevku, tako da "stay tuned"!

Googlova ključna razvojna področja spletnega oglaševanja, no ja, bolj življenja

Srečanje na katerem smo bili vsi Google Premier Partnerji, ki želimo ostati na prehitevalnem pasu tudi v prihodnje

Podelitev Google Premier Partner Awards nagrade za najbolj inovativno agencijo na svetu 


Google je letos prvič v zgodovini podeljeval Google Premier Partner Awards - nagrade šestim najbolj inovativnim in kreativnim agencijam na področju spletnega marketinga. 28.9.2017 je razglasil zmagovalce v šestih »digital marketing« kategorijah:

  • Mobile - Anglija (Push Group),
  • Growing Businesses Online – Anglija (Fountain Partnership),
  • Search – Indija (OnlineSales AI),
  • Display – Nizozemska (Adwise),
  • Video – Amerika (Pixability),
  • Online Shopping – Tajska (AComerce).

Čestitke!

Angleži so osvojili nagrado celo na dveh področjih – evropska kapljica v morje digitalne revolucije