KAJ VAS ČAKA?

  • ekskluzivno predavanje predstavnice Googla za Srednjo in Vzhodno Evropo;
  • konkretni primeri učinkovite rabe Googlovih orodij;
  • brezplačne individualne konzultacije;
  • nagradna igra v času dogodka.

KDAJ?

Petek, 14. 09. 2018,
od 8:30 – 11:00

KJE?

Poslovna stavba Celjskega sejma, Modra dvorana.

Na osrednjem in največjem poslovno-sejemskem dogodku v Sloveniji in širši regiji, 51. Mednarodnem sejmu obrti in podjetnosti septembra v Celju, boste v okviru tradicionalne sejemske predstavitve Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije na praktičnih primerih in s konkretnimi podatki lahko odkrili, kakšna je moč Googla in kako jo lahko izkoristite sebi v prid.

Že dve desetletji nam tako zasebno še bolj pa poslovno življenje pestri, olajšuje in izboljšuje Google. Dandanes si pravzaprav skorajda ne znamo več predstavljati drugače in kakovostna digitalna prisotnost podjetij že dolgo ni več posebnost, temveč nuja.

Ne le digitalna prisotnost, intenzivno je treba razmišljati tudi o mobilni digitalni prezenci.

Ste vedeli?

  • 80 % uporabnikov spleta to počne s pametnim telefonom;
  • Če se vaša spletna stran ne naloži v manj kot 3 sekundah, bo kar 53 % mobilnih potrošnikov zapustilo stran; za vsako sekundo zamude se konverzije zmanjšajo za 12 %, kljub temu se povprečna mobilna spletna stran odpira 15,3 sekunde;
  • Google generira kar 96 % prometa v mobilnem iskanju, sledi mu Yahoo z 2 % in Bing z 1 % – to pomeni, da 3 od 4 lastnikov pametnih telefonov le-te najprej uporabijo za zadovoljitev trenutnih potreb;
  • 93 % vseh »online« izkušenj se začne na iskalniku, 47 % ljudi klikne na eno od prvih treh povezav med rezultati iskanja;
  • 50 % vseh B2B iskanj je opravljenih na pametnih telefonih, analitiki ocenjujejo, da bo številka do leta 2020 narasla na 70 %;
  • Mobilci generirajo ali vplivajo na v povprečju več kot 40 % prihodkov pri vodilnih B2B podjetjih.

(vir podatkov: Google, 2017 – 2018)

Ste vedeli?

  • 80 % uporabnikov spleta to počne s pametnim telefonom;
  • Če se vaša spletna stran ne naloži v manj kot 3 sekundah, bo kar 53 % mobilnih potrošnikov zapustilo stran; za vsako sekundo zamude se konverzije zmanjšajo za 12 %, kljub temu se povprečna mobilna spletna stran odpira 15,3 sekunde;
  • Google generira kar 96 % prometa v mobilnem iskanju, sledi mu Yahoo z 2 % in Bing z 1 % – to pomeni, da 3 od 4 lastnikov pametnih telefonov le-te najprej uporabijo za zadovoljitev trenutnih potreb;
  • 93 % vseh »online« izkušenj se začne na iskalniku, 47 % ljudi klikne na eno od prvih treh povezav med rezultati iskanja;
  • 50 % vseh B2B iskanj je opravljenih na pametnih telefonih, analitiki ocenjujejo, da bo številka do leta 2020 narasla na 70 %;
  • Mobilci generirajo ali vplivajo na v povprečju več kot 40 % prihodkov pri vodilnih B2B podjetjih.

(vir podatkov: Google, 2017 – 2018)

Edini Google Channel Sales partner za celotno jadransko regijo in partner OZS, agencija Goclick, bomo pojasnili najnovejše trende v digitalnem svetu.

Spoznajte kako se nanje odzvati ter razkrili vse razsežnosti oglaševanja z Googlom, njegove prednosti in možnosti, ki jih lahko s pametnim in premišljenim pristopom zelo učinkovito izkoristite – v nekaterih primerih celo toliko, da vam za spletno oglaševanje ne bo treba plačati popolnoma nič.

EKSKLUZIVNO!


Za vse udeležence dogodka smo v času dogodka pripravili tudi možnost brezplačnih individualnih posvetovanj s strokovnjaki digitalnega marketinga, ki vam bodo pomagali začrtati temelje vaše digitalne strategije. Ne oklevajte z rezervacijo in čim prej izberite svoj termin, saj je število konzultacij omejeno.

Individualne konzultacije bodo potekale na razstavnem prostoru OZS v dvorani L1 Celjskega sejma od 11:30 ure naprej.

PRIJAVA NI VEČ MOŽNA

je za člane OZS BREZPLAČNA, nečlanom ponujamo 50% popusta na redno ceno!

Vsi udeleženci dogodka prejmete Google Ads kupon* za 90 €!

PROGRAM


8:30 – 9:00 Registracija

9:00 – 9:15 Pozdravni nagovor: Branko Meh, predsednik OZS

9:15 – 9:45 Google v Sloveniji in jadranski regiji: Aleksandra Krawczyk, Google Strategic Partner Manager in Central and Eastern Europe

9:45 – 10:40 Spletno oglaševanje v praksi in predstavitev primerov dobre prakse: Miha Jamšek in Tadej Glavan, Goclick

10:40 -11:00 Vprašanja

11: 30 Nagradno žrebanje na Goclick stojnici in podelitev 10 nagrad, prigrizek in osvežitev

11.15 – 16.00 GOCLICK stojnica (razstavni prostor OZS v dvorani L1 Celjskega sejma): Brezplačna individualna svetovanja

GOCLICK stojnica
(razstavni prostor OZS v dvorani L1 Celjskega sejma)

Brezplačna individualna svetovanja

GOVORCI


Aleksandra Krawczyk, managerka Googlovih strateških partnerjev v Srednji in Vzhodni Evropi, je vezni člen med Googlom in Google Premier partnerji (ta naziv sicer pripada le 0,3 % podjetij po vsem svetu) in lokalnim ter regionalnim podjetjem s svetovanjem na področju neomejenega potenciala spleta pomaga pri rasti z uporabo Googlovih orodij. Preden se je pridružila Googlu, je bila pri Samsungu na Poljskem odgovorna za razvoj strategij, predloge inovativnih vrednosti in trženjskih strategij za različne produkte in storitve. V svoji karieri je vodila tudi program za večje rekonstrukcije podjetij in delovala kot poslovna svetovalka v globalnem podjetju za vodstveno svetovanje.

Miha Jamšek je diplomirani ekonomist in v podjetju Goclick odgovoren za vodenje in optimizacijo ključnih klientov na področju retail panoge in turizma. Ponaša se s 6 Google certifikati: Search Advertising, Display Advertising, Video Advertising, Mobile Advertising, Google Analytics in Digital Sales, kot edini Slovenec pa sodeluje tudi pri Googlovi dolgoročni iniciativi Mobile Guru, ekskluzivnem programu, s katerim Google še dodatno izobražuje Google Premier partnerje za t.i. mobilno prisotnost. T.i. “mobilegeddon” je namreč že v polnem razmahu – v povprečju vsakdo od nas vsaj 150-krat dnevno pogleda na telefon, dve tretjini uporabnikov pametnih telefonov iščeta izdelke, za katere so oglase zasledili na mobilnih telefonih, več kot 80 % nas na telefonih išče lokalne informacije in kar tri četrtine rasti prihodkov podjetij gre danes pripisati mobilnemu trgu.

Tadej Glavan v podjetju Goclick svetuje in pomaga pri pripravi digitalnih oglaševalskih strategij za naročnike, poleg tega pa je tudi skrbnik in vodja večjih digitalnih projektov večjih naročnikov. Hkrati je tik pred magisterijem poslovne informatike, strokovno znanje pa redno pridobiva tudi v tujini. Kot soustanovitelj in vodja neprofitnega projekta Slovenian Case Challenge že tretje leto soorganizira tekmovanje študentov v reševanju poslovnih problemov podjetij, poleg tekmovanja študentov in možnosti, da pridobijo praktična znanja skozi reševanje realnih izzivov podjetij pa je osnovni namen projekta spodbujanje sodelovanja med visokim šolstvom in gospodarstvom. Tadejev moto je: “Digitalni marketing ni prihodnost, temveč sedanjost. Izkoristimo jo v popolnosti.”

PRIJAVA NI VEČ MOŽNA

je za člane OZS BREZPLAČNA, nečlanom ponujamo 50% popusta na redno ceno!

Vsi udeleženci dogodka prejmete Google Ads kupon* za 90 €!

*V prvem mesecu oglaševanja vam vsoto, namenjeno oglaševanju, povrnemo z Google Ads dobroimetjem v istem znesku oziroma do največ 90 €