Priznajmo si – prvi vtis šteje! Prija nam pogled v ogledalo, ko smo urejeni, sicer ne bi zapravljali časa za vsako gubo na srajci, jutranji ritual pa bi se zaključil pri skodelici kave in ne s seanso pred ogledalom. Spoliran motor v razbitem avtomobilu nam ne bo pomagal priti do cilja, stranka nam ne bo dala priložnosti, če pridemo na sestanek v trenirki, in podoba našega podjetja se bo izgubila v množici ostalih, če vanjo ne bomo vložili razmisleka, truda in v končni fazi tudi sredstev.

Poslovni svet v modernih časih zaznamuje marsikaj, obstajajo pa tri stvari, ki po našem mnenju še posebej izstopajo: hitrost dogajanja, prenasičenost in konkurenca. Prezenca našega podjetja je zato pomembna bolj kot kadarkoli, saj je možnost, da »odpadete«, že na prvi pogled ogromna.

Napredovale so tudi tehnologije in način dizajna, zato vaša podoba iz leta 1995 danes najbrž ni več na mestu.

Brez bližnjic!

Vsi jih poznamo, utehe, ki nam krojijo vsakdan…

»Tega ne potrebujemo.«

»Ni časa.«

In zmagovalec: »Škoda denarja.«

Izgovori, seveda!

Svet je že zdavnaj izgubil meje. Če smo izdelek pred desetimi leti kupili v lokalni trgovini, ga danes naročimo v eni izmed številnih internetnih trgovin. Zanašanje samo na kvaliteto ni vedno dovolj, saj  obstaja možnost, da bo nekdo drug privabil kupca z lepim oglasom, prefinjenim logotipom ali lično kuverto.  Zato poskrbite, da se potencialna stranka v vas zaljubi že na prvi pogled!

Fast food CGP

V zadnjem času se je na spletu pojavilo ogromno aplikacij za instantno  generiranje logotipov in drugih napisov, recimo temu »fast food« CGP. Na prvi pogled morda simpatične grafike, predvsem zavoljo privlačne cene, ampak imejte v mislih, da vas to ne bo postavilo nad druga podjetja, temveč boste le nova generična znamka v morju enakih.

Grafika dveh paketov pri Goclicku – Genesis in Gigas

V Goclicku ustvarjamo uspešne digitalne zgodbe skupaj z našimi naročniki že desetletje, v tem času pa smo izpilili občutek za to, kaj posamezen naročnik potrebuje, da lahko s svojimi potencialnimi strankami ustvari kakovosten in trajen odnos, ob tem pa stalno privablja nove. Kakor je pomemben razvoj na začetku poti, geneza, tako je pomembno tudi negovanje in skrb za rast, da lahko podjetje postane giga in se na trgu uveljavi kot priznana in zaupanja vredna znamka.

Kaj pridobite z dobrim CGPjem?

  • Poleg tega da se ljudje pozitivno odzovemo na estetiko, bo primerno izdelan CGP izrazil našo profesionalnost, pri potencialni stranki pa vzbudil občutek varnosti in zaupanja.
  • Ustvarite poslovno persono. Izborite si svoj prostor v mislih vaših strank, naj vaša poslovna podoba v njih vzbudi prijeten učinek.
  • Primerna celostna podoba, ki odraža vizijo, kulturo in načela podjetja, bo občasne stranke prej spremenila v zveste in lojalne odjemalce.

Applov logotip skozi čas – iz kompliciranega in prenasičenega v preprostega in prepoznavnega

FedEx – skriti pomen

Na domača tla - primer Visit Kamnik

V Goclicku smo v letu 2017 pripravili novo celostno grafično podobo za Visit Kamnik. Destinacija, nad katero kraljuje ikonična Velika planina, je ujeta med zelene gozdove na eni in Kamniško – Savinjske Alpe na drugi strani, ponuja pa številne možnosti za preživljanje prostega časa v naravi.

Naročnik je imel nekaj osnovnih izhodišč:

  • Ohranitev zelene barve
  • Silhueta Kamniškega sedla
  • Cerkvica

Za vse ostalo je tu Goclick …

Stari in novi logotip

Logotip smo iz preteklosti prestavili v leto 2018. Je moderen, opazen in atraktiven, hkrati pa smo, glede na stari logotip, še bolj poudarili tri glavne elemente.

Izhodišča so zaradi atraktivnosti idealna tudi za reklamne panoje in druge oglase.

Uspeh turistične destinacije je zmes mnogih faktorjev, tako naravnih kot kulturnih. Pomembni so svetovni trendi, vremenski pogoji in seveda ljudje na sami destinaciji. Vseeno pa je k tej mešanici treba prišteti tudi oglaševanje in dober celostni grafični videz destinacije. Ker v turizmu štejejo rezultati, smo si ogledali nočitve med leti 2016 in 2018.

CGP je bil v celoti  (skupaj s spletno stranjo) implementiran poleti leta 2017. V prvih treh mesecih leta 2017 lahko opazimo padec nočitev glede na leto poprej, medtem ko so prvi trije meseci leta 2018 boljši od rezultatov obeh let. Prav gotovo gre za mozaik različnih dejavnikov, del katerega pa je tudi prenovljena podoba.

 

Gospa Božena Peterlin, direktorica Zavoda za turizem, šport in kulturo Kamnik, je o sodelovanju dejala:

»V turizmu in pri promociji prireditev je prepoznavna dobra digitalna kampanja ključ do uspeha. In Goclick je agencija, s katero Zavod za turizem, šport in kulturo Kamnik hitro in učinkovito dosega zastavljene cilje. Pomoč njihovih strokovnjakov se nam obrestuje iz kampanje v kampanjo, saj zelo dobro poznajo razmere na trgih in se jim učinkovito prilagajajo. Zato smo jim zaupali tudi izdelavo naše nove spletne strani, kjer so se ponovno dokazali s poznavanjem področja in nam zagotovili odličen končni produkt. Pri svojem delu so profesionalni, izjemno odzivni ter strokovni, zato smo z njihovim sodelovanjem več kot zadovoljni. To je agencija, ki ve kaj počne.«

Dizajnerski kotiček

Pot do dobre celostne grafične podobe sestavljata dve polovici. Na eni strani je naročnik, ki natančno ve, kaj hoče, na drugi pa dober in kreativen oblikovalec. Na Goclicku nimamo le enega, ampak kar dva!

Niko in Lea sta za vas pripravila štiri priporočila, preden začnete izdelovati novo podobo oziroma CGP:

  1. Izpostaviti je treba, kateri elementi so pomembni in jih želite ohraniti. Če grafični elementi že obstajajo, je priporočljivo te elemente uporabiti v novi, unikatni obliki.
  2. V oblikovanje je ključno zajeti sporočilnost, vizijo in poslanstvo podjetja. Tako povečamo prepoznavnost in konkurenčnost znamke.
  3. Celostna grafična podoba mora biti oblikovana po zakonitostih grafičnega oblikovanja. Podoba mora biti berljiva tako na velikih kot majhnih formatih, enostavna in hkrati zapomnljiva širši množici.
  4. Komunikacija med oblikovalcem in naročnikom! Brez pravilne komunikacije je delo oteženo, proces oblikovanja pa je velikokrat (nepotrebno) podaljšan.

Ste vedeli?

Vpliv logotipa na dojemanje produkta

 

109 študentom so leta 2015 v raziskavi pokazali oglas za tekaške čevlje. Razdelili so jih v dve skupini: prva skupina je videla oglas z okroglim logotipom na čevljih, druga skupina oglas z logotipom, ki ima ostre robove. Po ogledu oglasa so udeleženci dobili čevlje na preizkus. Tisti, ki so videli oglas z okroglim logotipom, so ocenili čevlje kot bolj udobne kot pa tisti udeleženci, ki so videli kvadraten logotip. Ti so čevlje označili kot bolj trpežne.

 

Vir: static.amitavac.com

V poplavi ponudb izdelave CGP, kako izbrati pravo?

Na trgu je seveda ogromno ponudnikov izdelave celostne grafične podobe, zato se hitro lahko znajdete pred dilemo, komu zaupati, koga izbrati. Naš nasvet je, preverite ponudbo, pridobite čim več informacij, preden se odločite in izberite ponudnika, ki vam ne bo prodal v celofan zavitih visokoletečih idej, temveč konkretne in učinkovite rešitve, primerne za potrebe vašega podjetja.

V Goclicku smo na podlagi številnih izkušenj in odličnih sodelovanj, nenazadnje tudi v tem trenutku dolgoročno ustvarjamo več kot 350 digitalnih zgodb, razvili izjemen občutek za prepoznavanje potreb naših naročnikov, ki se k nam vračajo prav zato, ker smo z njimi iskreni in vsako odločitev ali predlog tudi argumentiramo.

Ob naši 10. obletnici pa smo pripravili tudi ugodnejšo ponudbo CGP paketov, od estetsko dovršene osvežitve vaše celostne grafične podobe (Redesign CVGP-ja) in Mini CGP paketa, ki je idealen za naročnike, ki veliko sestankujejo in uporabljajo elektronsko pošto ter splet, do Izdelave CGP priročnika, ki je izjemno koristen za večja podjetja oziroma tista, ki stremite k čim širši prepoznavnosti in popolni vizualni podobi.