Instagram je postal dominantna sila za vizualno pripovedovanje zgodb znamk. Poleg tega, da je v zadnjem četrtletju presegel 400 milijonov uporabnikov, je glede stopnje vključevanja uporabnikov dohitel sam Twitter. Če je torej vaš cilj vzpodbuditi vključenost, povečati prepoznavnost in zavedanje o vaši znamki ter očarati občinstvo z vizualizacijami, je Instagram zagotovo kraj, ki je kot nalašč za vas. Na podlagi raziskave, ki jo je opravil Socialbakers.com, je razvidno, da modna industrija ustvari več interakcij na Instagramu kot katerakoli druga industrija.

Instagram ponuja čudovito priložnost, da se vaša znamka poveže s svojimi oboževalci in drugimi potencialnimi kupci. Toda uspeh na Instagramu zahteva več kot samo objavo očarljive fotografije. Kako uspeti na družbenem omrežju, ki vsak dan doživi nevihto 80 milijonov fotografij? Preden objavite svojo prvo (in drugo) objavo, vam priporočamo, da premislite o 7 ključnih hashtag-ih.

#ZakajInstagram
Vaša prisotnost na Instagramu mora biti usklajena z vizijo in cilji vašega podjetja. Tako kot je vsako podjetje edinstveno na trgu, se tudi vaši cilji razlikujejo od ciljev druge znamke. Je vaš cilj povečati njeno prepoznavnost? Preusmeriti uporabnike na vašo spletno stran? Pridobiti nove stranke? Okrepiti zvestobo kupcev? Ali sporočiti novice in deliti kulturo vašega podjetja?

#CiljnoObčinstvo
Zgradite podroben profil vašega ciljnega občinstva. Premislite o tem, kaj počnejo na Instagramu, komu sledijo ter ob katerih vrstah vsebin se zabavajo.

#KajObjaviti
Oblikujte slogovni priročnik za vaš profil, ki naj vključuje estetiko znamke in njeno kompozicijo, filtre ter ton pisanja. Razmislite tudi o tem, kako se bodo vrednote znamke odražale v vsebini objav. Najbolj pogost tip objav so fotografije, ki predstavljajo kar 87% do 94% vsebine na Instagramu, čedalje bolj pa je izkoriščen tudi prostor pod fotografijo, ki običajno pripoveduje, kako je objava »oživela«. Torej; ne poskušajte neposredno prodajati svoje izdelke, ampak oblikujte vaš profil z vizualno privlačnimi zgodbami, ki so relevantne in zagotovijo vrednost.

#Detajli
Poskrbite za dober prvi vtis in izpolnite svoj profil v celoti. Bodite pozorni, saj so detajli, kot so opis vašega podjetja, povezava do spletne strani in profilna fotografija, zelo pomembni. Preizkusite različne frekvence in dneve objavljanja, da ugotovite, kaj najbolj deluje na vaše občinstvo.

#PoskrbiteZaSledilce
Prepričajte se, da je vaša ekipa pripravljena sproti in strokovno obravnavati vsako vprašanje sledilcev, ki se prikaže pod komentarji ali je poslano kot neposredno sporočilo. Ne pozabite, da ste tukaj vi za vašo skupnost in ne obratno. Idealno bi bilo, če z oboževalci zgradite močan in pristen odnos ter ste jim vedno na voljo. In ko boste imeli nov izdelek za promovirati, bodo tudi oni tukaj za vas.

#ŠiriteSkupnost
Obvestite svoje oboževalce, da imate Instagram profil. Dodajte povezavo do profila na vašo spletno stran, Facebook profil ali druge kanale. Sledite drugim profilom, všečkajte objave drugih in komentirajte. Če so v vaših objavah prisotni ljudje, jih označite. Dodajte v objavo tudi lokacijo vaše objave in relevantne ključne besede oziroma hashtag-e. Če torej povzamemo; obnašajte se kot človek.

#PripravljeniPozorZdaj
Ne bodite preveč strogi do sebe, če se rezultati ne pojavijo v prvih nekaj mesecih. Upravljanje uspešnega Instagram profila je maraton in ne šprint! Za grajenje vključenosti in lojalne skupnost je potreben čas. In ko boste enkrat to dosegli, bodo rezultati več kot vredni!