Mogoče se vam bo sledeči scenarij zdel znan. S sodelavci sedite v konferenčni sobi in poskušate ugotoviti, kako vašim kupcem predstaviti potenciale vaše blagovne znamke, povečati prodajo izdelkov ali preprosto ostati na vrhu zamisli vašega ciljnega občinstva. Potem pa sledi nekaj, kar ni zapisano v scenariju. Nekdo predlaga rešitev, ki lahko reši vse probleme naenkrat. Predlaga e-mailing. Kako poskrbeti, da bo na naš e-mailing pogledalo čim več ljudi? Da bomo z vsebino zadovoljili čim več naših naročnikov? Ljudje so zelo izbirčni pri tem, kaj si želijo v svojem INBOX-u. V primeru, da e-mailing govori v tonu, ki odraža njihove potrebe, lahko razvijete bazo zelo zvestih naročnikov in jih motivirate, da vstopijo v akcijo, ki bo koristila vašemu podjetju. V nadaljevanju si oglejte, kako ustvariti e-mailinge, ki jih bodo ljudje z veseljem brali.

Kljub temu da naslednje vprašanje zahteva odgovor z dvema črkama, je po drugi strani eno izmed težjih vprašanj, ki si ga morate zastaviti, preden začnete z elektronskim marketingom. Ali sploh potrebujete e-mailing? Obstajajo v vaši industriji uspešni e-mailingi, na katere se ljudje radi naročajo? Kakšno vsebino promovirajo? Vzemimo primer, da ste ugotovili, da bi radi izdajali e-novice. Kaj sedaj? Naslednji korak je, da ugotovite, kakšen tip e-mailinga želite pošiljati. Neurejeni in neosredotočeni e-mailingi, ki promovirajo vse aspekte vašega podjetja, lahko v stotinki sekunde pristanejo v smetnjaku, zato je pomembno, da v ospredje postavite neko skupno nit, ki bo vso vsebino držala v celoto. Pomembno je, da vzpostavite neko ravnovesje in imate v mislih naslednjo enačbo:

90 % izobraževalne vsebine + 10 % promocijske vsebine = 100 % e-mailing, ki bo za bralca bolj privlačen

Obstaja velika verjetnost, da vaši naročniki ne bodo želeli 100 % poslušati samo o vaših produktih in storitvah. Pomislite, da prodajate čevlje. Naročnikom, ki so prijavljeni na vaše e-novice, vsak teden pošiljate nov e-mailinge naj kupijo, kupijo in še enkrat kupijo vaše čevlje. Če pa jim za spremembo pošljete vsebino, ki bo imela poudarek na izobraževanju – kakšni so zadnji modni trendi, kako kombinirati določene čevlje z obleko – pa bodo z večjim veseljem odpirali vaše e-novice in kupovali pri vas. V primeru, da nimate pripravljenih večjih novic o vaših izdelkih ali storitvah, raje izpustite samopromocijo in se osredotočite na kvalitetno ter relevatno vsebino.

Ko vzpostavite ravnotežje vaših vsebin, bodite specifični. Kratki teksti so ključni, saj si najbrž ne želite, da vaši naročniki berejo e-novico cel dan. Besedilo naj daje bralcu zgolj nek namig – toliko, da bo želel klikniti na gumb, ki ga bo popeljal na vašo spletno stran, kjer bo lahko dejansko konzumiral celotno vsebino. Tisto, kar naredi e-mailing e-mailing, je, da vsebuje več delcev vsebin z večimi pozivi k dejanju. Toda to še ne pomeni, da imajo ti pozivi enako težo kot ostala vsebina. Osredotočite se na en glaven poziv, za katerega bi radi, da ga bralci izvedejo, ostali pa naj delujejo v smislu: »če že imate čas oziroma bi mogoče še radi zvedeli kaj več, si mimogrede oglejte še to ...«. Naj bo bralcem ob branju jasno, kaj bi radi od njih.