Večina prodajalcev se danes zaveda, kako pomembne so informacije o kupcih. Trgovci nas na blagajnah sprašujejo po številki pošte, naših željah, nakupnih navadah, rojstnih dneh ipd.

Prav tako lahko to počnemo na spletu z dobro zastavljeno spletno analitiko! Podatki o naših spletnih kupcih so namreč izjemno pomembni, saj nam med drugim povedo:

  • kateri oglaševalski kanali so pripeljali potencialne kupce, ne samo obiske
  • katere oglaševalske kreative so bile najbolj uspešne
  • na katerih trgih imamo največji potencial
  • koliko konkretno nas na spletu stane 1 nakup oz. prodajni lead

Ključnega pomena je torej, da poznamo svoje spletne obiskovalce in na podlagi naših dognanj tudi ustrezno planiramo naše spletno-marketinške aktivnost.

Kako konkretno vam lahko pomaga spletna analitika?

  • Vpogled v kupce, ne samo v klike in prikaze

Spletne aktivnosti, sploh pa spletno oglaševanje, je enostavno zreducirati na kratice in številke: kliki, obiski, cena na klik … Kar je sicer pomembno, vendar nam pri ugotavljanju prodajne uspešnosti ne pomaga veliko. Spletna analitika nam omogoča še en korak naprej, in sicer pogled na spletne aktivnosti skozi prizmo konkretnega prodajnega potenciala. Spoznamo lahko, katere produkte/storitve so gledali določeni “kliki”, koliko časa so bili na strani, ali so dosegli katerega od prodajnih ciljev itd. Na ta način mnogo lažje ocenimo in tudi utemeljimo aktivnosti na spletu!

  • Identifikacija ozkih grl na spletni strani

Spletne strani zelo hitro postanejo orjaške strukture, saj morajo služiti raznoraznim funkcijam – so vizitka podjetja, prostor za odlaganje novic, priročno mesto za kompleksne opise produktov in storitev … S pomočjo spletne analitike lahko hitro ugotovimo, katere vsebine so dejansko gledane ter predvsem ugotovimo, ali določene vsebine predstavljajo ozko grlo na strani – torej  “poslabšajo” uporabniško izkušnjo. Na ta način lahko spremenimo/odstranimo moteče elemente in prodajno izboljšamo spletno stran.

  • Natančno merjenje prodajnih ciljev

Večina nas ima predstavo, kaj konkretno je najpomembnejši “prodajni” cilj na spletni strani. To je lahko oddaja povpraševanja, kontakt s prodajalcem, dejanski spletni nakup itd. S pomočjo spletne analitike lahko doseganje teh ciljev izmerimo in nato ocenjujemo naše aktivnosti na podlagi teh ciljev. Na ta način lahko npr. vidimo, koliko konkretnih povpraševanj je generirala akcija na Facebooku, koliko PDF-jev so si prenesli obiskovalci iz newsletterja itd.


Prijavite se na brezplačno predstavitev in svetovanje!

Z veseljem se bomo prebili do tistih podatkov, ki so relevantni za vašo rast in načrtovanje prihodnjih aktivnosti. Pišite nam! Ponujamo strokovno svetovanje, načrtovanje, izvedbo ter analizo izbranih dogodkov. Paketi se oblikujejo po vaših potrebah in željah. Povežite vaše poslovne cilje z vedenjem vaših uporabnikov še danes!

Prijava