O tem, kako učinkoviteje objavljati na Facebooku, smo se že razpisali. Tokrat pa vam predstavljamo, zakaj so sponzorirane objave ključne za vašo prisotnost na Facebooku. Kot bomo videli v nadaljevanju, lahko na ta način dosežemo relevantne uporabnike in vzpodbudimo interakcijo – tako med našimi obstoječimi Facebook oboževalci kot tudi med ostalimi uporabniki Facebooka.

V veliko zadovoljstvo nam je sodelovati z Goclickom – ekipa je super primer, kako so lahko mladi profesionalni in odgovorni. Vedno izpolnijo naše želje in potrebe tako aktivno sodelujejo v vaki naši kampanji in nam svetujejo. Vse to z izrazito dozo humorja, ki naš odnos povzdigne na še viši nivo.
Mina Lukić, PR Manager, Taramount Film Beograd
Preberite še
TOP 16 SOCIAL MEDIA TRENDOV v letu 2019
12. 1. 2019
OBLIKOVALSKI TRENDI V LETU 2019
14. 12. 2018
Naj se za vami obračajo glave!
29. 11. 2018
Google Ads
10. 7. 2018
Vaša podoba, vaš ugled
18. 6. 2018
ADVERTISING WEEK EUROPE 2018
6. 4. 2018
Goclick med Googlovimi izbranci v New Yorku
4. 10. 2017
GOOGLE CEE AGENCY DAY PRAGA 2017
28. 6. 2017
VLOGA FACEBOOKA V NAKUPNEM PROCESU
20. 6. 2017
NA FACEBOOKU ŽE 900.000 POTENCIALNIH KUPCEV
15. 5. 2017
OBLIKUJTE ZA NEZNANE POTREBE JUTRIŠNJEGA DNE
30. 3. 2016
KAKO UČINKOVITEJE OBJAVLJATI NA FACEBOOKU?
24. 11. 2015
ZAKAJ NAS BI SPLETNE “ŠTEVILKE” MORALE ZANIMATI?
22. 10. 2015
KAJ JE USPEH …
8. 9. 2015
BILI SMO NA GOOGLE “CEE Agency Day 2015”
3. 7. 2015
ZAKAJ JE POMEMBEN CELOSTEN SPLETNI NASTOP?
19. 6. 2015