Preberite 5 smernic za zmagovito krmarjenje med spletnimi trendi v novem letu! Zbrali smo ključne trende, ki jih lahko letos pričakujemo na področju marketinga.

Tako kot posamezniki se tudi v podjetjih ob vstopu v novo leto sprašujemo, kaj bomo naredili drugače in temu primerno postavljamo tudi svoje cilje in strategije. Kot ljubitelji spletnega marketinga in vsega, kar je s tem povezano, smo se odločili, da z vami delimo nekaj uporabnih nasvetov za bolj premišljen in k rezultatom usmerjen spletni nastop v 2017.

V letošnjem letu bodo bistvenega pomena vsebinski marketing, video, marketinška avtomatizacija, mobilni marketing, marketing na družbenih omrežjih (v 2017 je predvidenih 41 bilijonov dolarjev za oglaševanje na družbenih medijih) in vedno prodajno zanimiv iskalni marketing. Spodaj naštete trende smo oblikovali kot smernice, ki lahko služijo za oblikovanje marketinške strategije, navdih za nekaj novega ali ideje za posvečanje pozornosti pravim elementom celostnega nastopa na spletu.


Približajte se svojim kupcem

Podprite svoja sporočila z ljudmi, ki jim drugi zaupajo in delujte v skladu z načelom dober glas seže v deveto vas, na spletu pa vse to še toliko bolj potencira. Personalizirajte in vključujte, pri tem pa bodite kratki in jedrnati. V letu 2016 je bilo namreč kar 150 milijonov uporabnikov, ki so dnevno uporabljali Snapchat, platformo, ki pooseblja kratko, jedrnato, tudi minljivo.

Vizualizirajte svoje vsebine

Ljudje smo vizualna bitja. 92% potrošnikov pravi, da so vizualije najbolj pomemben faktor, ki vpliva na njihove nakupne odločitve (Vouchercloud 2014). Pri nastopu na spletu je vedno bolj pomemben video. Ob tem izkoristite prednosti mobilne tehnologije, saj bo po napovedih do leta 2018 78% celotnega globalnega spletnega prometa prihajalo zgolj iz ogledov video vsebin na kanalih, kot sta npr. YouTube in Vimeo (Cisco 2015).

Vse skupaj skrbno merite

Analitika vse bolj pridobiva na pomenu, saj omogoča vpogled v podatke o kupcih in njihovih potrebah. To pa se lahko učinkoviteje izrazi v fokusiranem investiranju v oglaševanje in izbiro kanalov, ki ustrezajo ciljem podjetja. V koraku s potrebami se bodo razvijale tudi analitične platforme, ki bodo omogočale bolj natančen vpogled v podatke o kupčevih lastnostih in navadah.

Premislite, kaj se vam resnično izplača

Twitter počasi izgublja svojo vlogo, na drugi strani pa rastejo druga omrežja, kot so Instagram in Pinterest. Prav tako se lahko počasi poslovimo od velikih banner oglasov in od generičnih stock fotografij. V novem letu bodo namreč v prednosti personalizirane podobe, ki bodo še izboljšale kvaliteto uporabniške izkušnje.

Vlagajte in prihranite svoj čas (…pa tudi denar)

Plačane vsebine na spletu še vedno prevladujejo. Potreba po kvalitetnih in vključujočih vsebinah je zelo velika. Da bi svojim naročnikom zagotovili upravičeno naložbo bodisi v plačane bodisi organske vsebine mora biti vsebina targetirana in vključujoča. Kar 75% ljudi je nekaj kupilo zato, ker je to prej videlo na družbenih omrežjih! Če še niste, je to nekaj, kar je v letu 2017 nujno izkoristiti.