V četrtek, 22. julija smo v Beogradu kot Google Partner ponovno organizirali dogodek, na katerem se je zbralo več kot 150 udeležencev, večinoma predstavnikov srbskega gospodarstva ter strokovnjakov s področja marketinga. V izčrpnem programu predavanj in posvetovanj smo se poglobili v  trenutne globalne in lokalne trende spletnega oglaševanja. Precejšno pozornost smo seveda posvetili temu, kaj nam prinaša prihodnost spletnega, ne samo oglaševanja, temveč tudi življenja.

Poleg predavanj, ki smo jih razdelili v tri vsebinske sklope, smo organizirali tudi individualne posvete za podjetja, kjer so lahko predstavniki gospodarstva našim specialistom spletnega oglaševanja zastavljali vprašanja in se posvetovali v zvezi z vsemi problemi in izzivi spletnega marketinga ter celostnim spletnim nastopom.

Ujemite trenutke, ki so resnično pomembni: prava publika, pravi trenutek, pravo sporočilo!


Uvodno uigravanje Aleksandre Krawczyk, Google Strategic Partner Manager in Central and Eastern Europe

V prvem sklopu predavanj je predstavnica Googla, Aleksandra Krawczyk (Google Strategic Partner Manager in Central and Eastern Europe), predavala o tem, kako pomembno je pravilno načrtovanje spletnega pojavljanja. Pri tem je še posebnega pomena to, da komunicirate na tak način, da se kupci vidijo v zgodbi, ki jo pripovedujete, z njo sočustvujejo in se poistovetijo. In predvsem bodite tam kjer vas iščejo, točno takrat, ko vas potrebujejo. Kar je, med drugim, tudi življenjski moto Googla, ki želi, da najdete natanko to, kar v določenem trenutku iščete. In verjemite, to ni enostavna naloga, sploh zato, ker se vsak mesec med 110 milijardami iskanj pojavi 15% takšnih, ki jih še nikoli ni nihče vpisal v brskalnik. Pa vendarle, če lahko Google uspešno razbere; ne samo namen uporabnikov, temveč tudi kontekst, je to mogoče tudi za vas. Raziščite namen in njegov kontekst in odkrili boste tudi pravi mikro-trenutek, ko morate vaš produkt ponuditi na pravem mikro mestu spletnega giga sveta. In ne pozabite, vaše srečanje se bo največkrat zgodilo na zaslonu kupčevega pametnega telefona. Bodite uspešni kot Google - povežite ljudi s tem, kar iščejo, točno v trenutku, ko to iščejo. To je hkrati trenutek, ko smo oglaševalci uspešno opravili svoje poslanstvo.

Bodite tam, kjer vas iščejo, bodite koristni, bodite hitri!

Premagovanje tekmecev v letu 2017 z integriranim spletnim nastopom


V drugem sklopu predavanj je Slobodan Stanković (direktor Goclick Srbija) predaval o tem, kako premagati konkurenco z ustreznim spletnim nastopom. Seveda je odgovor na naslovno vprašanje: spletno oglaševanje! Presenečal nas je z nepredstavljivimi dejstvi kot je ta, da preživimo na dan v povprečju več kot 5 ur na spletu in da se je v lanskem letu pretočilo več kot 1.9 milijard prometa v spletnih trgovinah in, da Japonci uporabljajo večinoma vodoodporne mobilnike. Zakaj? Osupljivo, ker jih uporabljajo tudi pod tušem,…Pač ni več mogoče spregledati, da je splet postal naše življenje in da so danes ljudje še najbolj dosegljivi preko spleta,… Za nas, specialiste oglaševanja, na eni, ter za cilje in žepe naročnikov na drugi strani, pa so argumenti za  spletno oglaševanje predvsem: merljivost rezultatov, nizki stroški oglaševanja, enostaven pristop globalnim trgom, natančnost ciljanj, prilagodljivost in nizki produkcijski stroški. Obstaja še kakršenkoli dvom v dejstvo, da s spletno promocijo dejansko širimo glas o nas na najglasnejšem in največjem zvočniku?

Slobodan Stanković, generalni direktor Goclick Srbija in Aleksandra Krawczyk, Google

Spletna strategija - različni spletni kanali za različne cilje


V tretjem sklopu predavanj je naš specialist za spletne kampanje, Miha Jamšek (direktor performance oddelka Goclick Slovenija), že pošteno radovedno občinstvo poučil tudi o tem, na kakšen način pristopiti k spletnemu oglaševanju.  Na študijah primerov je slikovito in nazorno ter po posameznih oglaševalskih kanalih predstavil praktično uporabo splošnih dognanj o spletnih trendih, nakupnem procesu, lastnostih ciljne publike ter značilnostih oglaševalskih kanalov. Na ta način je občinstvu naslikal jasno predstavo o postopku uresničevanja in sledenja (s spletno analitiko) konkretnih spletnih kampanj na podlagi zastavljenih ciljev ter razpoložljivih proračunov. Predstavil nam je specifične pristope spletnega oglaševanja za vse tri faze nakupnega cikla (vzbujanje zanimanja, nakupni namen in odločanje, ter prodaja)  tako pri končnemu kupcu kot tudi v B2B segmentu.

Miha Jamšek direktor performance oddelka Goclick Slovenija je uvodne teme prikazal na konkretnih izzivih

 Od splošnega k posamičnemu, od teoretičnega h konkretnemu,…od nas k vam

Upamo, da vam je, v tem kratkem zapisu utrinkov našega doživetja, uspelo zaznati bogastvo znanja in izzivov, ki smo jih delili z udeleženci Google dogodka v Beogradu. Želimo in veselimo se, da boste na prihodnjem dogodku z nami. Se vidimo kmalu!

Vaša Goclick in Google ekipa!