Številna podjetja se danes zavedajo pomena učinkovitega spletnega nastopa. Ker je to področje še zmeraj v izjemnem porastu in je novosti veliko, jih v večini podjetij marketinške ekipe ne zmorejo upravljati same. Poiščejo svetovalce oziroma izvajalce, nato pa se zgodi podobno, kot če bi rože zalivali vsi člani družine in se o tem med seboj ne bi pogovorili. Enkrat so zalite preveč, drugič premalo oziroma prepozno in zagotovo niso tako cvetoče, kot bi si želeli.

Podobno je z vodenjem in urejanjem našega nastopa in kampanj na svetovnem spletu. Poleg spletne strani, je danes še kup aplikacij in sistemov, ki zahtevajo učinkovito vodenje.

3 najbolj pogoste napake, ki vplivajo na slabše rezultate promocije na svetovnem spletu

POMANJKANJE INFORMACIJ

Izkušnje kažejo, da se podjetja velikokrat napačno lotevajo oglaševanja. Najprej se porodijo ideje o akciji, vizualizirajo si rešitve, a bi bila na tem mestu morda prej potrebna analiza trga in konkurence, ki lahko podjetje pripeljejo do želenih pozicij ter nenazadnje prodajnih rezultatov. Pametni telefoni in tablice so naredili preskok. Kar dvakrat več uporabnikov v ZDA je v preteklem letu dostopalo do spleta s pomočjo mobilnih pripomočkov kot leta 2010. Porast na tem področju je izreden tudi v državah v razvoju (statista.com). Ali je vaša spletna stran temu prilagojena?

Če se v podjetju ukvarjate z administracijo, prodajo in kupom drugih obveznosti, seveda ne morete slediti tudi trendom. Če želimo stopati pred konkurenco in ji ne le slediti, je ključno, da za to najamemo strokovnjake. Fokus podjetij je denimo še zmeraj usmerjen na Facebook, a podatki kažejo, da so socialne platforme, kot so Pintarest, Tumblr in Instagram, v porastu in raziskava, ki jo je objavil Global Web Index, je pokazala, da je Facebook v zadnjem letu (v svetovnem merilu) edini izmed tovrstnih omrežij doživel upad aktivnih uporabnikov in to kar za 8 %. Seveda to ne pomeni, da se vam v Facebook ne splača več vlagati, ampak, da bomo kmalu morali razmišljati še o drugih kanalih oziroma je to že nujno, če delujemo na globalnem trgu.

POMANKLJIVE ANALIZE

Spletno oglaševanje je v primerjavi s televizijo in drugim mediji še zmeraj ugodnejše in njihova največja prednost je zagotovo ta, da so rezultati povsem merljivi. Vendar. Poleg investicije v samo kampanjo je potrebno vsaj toliko časa investirati tudi v analizo rezultatov. Kdo so obiskovalci? Kaj jih je vzpodbudilo oziroma pripeljalo do določene točke? Kako uspešne so konverzije ter seveda stalna reakcija glede na pridobljene podatke je neizbežna, če želimo uspešno kampanjo. Če ima vaša spletna stran denimo neustrezno vsebino, dizajn, nepopolne podatke ali povezave, se bo praviloma slabše odrezala pri oglaševanju, za obiskovalca pa boste lahko tudi plačali več kot konkurenca.

RAZPRŠENO UPRAVLJANJE

Spletno stran vam je postavil nekdo, ki se po možnosti po plačilu računa z njo ni kaj dosti ukvarjal oziroma vam predlagal posodobitev. Nato ste pripravili spletno oglaševalsko kampanjo pri drugi agenciji, nek tretji sodelavec pa vam je po možnosti še upravljal katerega od socialnih profilov. Nato ste se ob vsem tem nekaj naučili, želeli varčevati in po možnosti vodenje prevzeli sami, a vam je nato kakšen mesec zmanjkalo časa … To so zgodbe, ki jih danes pogosto slišimo in to so primeri, ki žal onemogočajo, da bi bil izplen vašega spletnega nastopa boljši.

Z uporabo ustreznih pristopov, platform ter racionalizacijo poteka dela lahko danes uspemo in dosegamo prodajne uspehe. Kako učinkovito nastopati in izboljšati vaš položaj na spletu ter pridobiti več kupcev? Naročite svetovalca za celosten spletni nastop oziroma nam sporočite svoje vprašanje.