Na svetu je več kot 1 bilijon aktivnih uporabnikov Facebooka, v Sloveniji pa še zmeraj zaseda vodilno mesto po številu uporabnikov na področju socialnih omrežij. Informacije, ki jih uporabniki posredujejo o sebi, straneh, ki jih gledajo, všečkajo in podobno, pa lahko oglaševalci koristno uporabijo. Prepriča tudi podatek, da se je v zadnjem letu kar 92 % vseh podjetij, ki so oglaševali na socialnih omrežjih, oglaševalo tudi (ali le) na Facebooku.
ŠIROKE MOŽNOSTI ISKANJA POTENCIALNIH KUPCEV
- Vsi naši sledilci in drugi uporabniki Facebooka.
Tisti, ki so kadarkoli v preteklosti všečkali našo stran, so seveda najbolj enostavno dosegljivi. Če namenimo nekaj denarja, pa lahko objave tudi sponzoriramo in jih objavimo širše. Če je naš produkt denimo gel za britje, ki je bolj primeren za moške, lahko to prav enostavno omejimo. Vsebina se lahko prikaže tudi njihovim prijateljem in širše. Demografske podatke (spol, starost, kraj), interese in druge lastnosti lahko ustrezno opredelimo ter omejimo tudi budget.
- Kontakti iz naših adrem oziroma mailing list.
Facebook oglasi omogočajo, da lahko uvozimo e-naslove iz naših kampanj oziroma mailingov (v obliki excel dokumenta) ter po tej poti poiščemo potencialne kupce.
- Obiskovalci iz naše spletne strani.
Obiskovalci spletne strani so izjemen potencial ter z ustreznim poznavanjem spletnih aplikacij in priložnosti jih lahko nagovarjamo iz različnih kanalov: in to omogočajo tudi Facebook oglasi. Če denimo ponujamo možnost urejanja vrtov, bo zagotovo primerno, da tistim, ki so iskali informacije o naših storitvah, ponudimo kakšno posebno ceno ali storitev ali pa jih enostavno opomnimo na našo ponudbo tudi na Facebooku.
ZAKAJ SO FACEBOOK KAMPANJE UČINKOVITE?
- Natančno targetiranje.
Izbor prikazanih oglasov oziroma objav lahko glede na določene demografske kriterije, kakor tudi interese, ki jih imajo uporabniki, povsem nadzorujemo in tako ustreznim skupinam posredujemo specifične vsebine. Uporabnik, ki se zanima za ponudbo počitnic, bo tako pogosteje prejel objave turističnih agencij, potovanjih ipd.
- Več konverzij in prodaja.
Nastavitve omogočajo, da merimo obisk na spletni strani oziroma v spletni trgovini – če smo tja usmerili ljudi v našem oglasu. Z dodajanjem ustreznih kod, ki jo dodamo v našo spletno stran, se nam bo v analitiki, ki jo omogoča Facebook, prikazalo, koliko je uspešno zaključenih konverzij.
- Pregled in kontrola nad kampanjami.
Kakor hitro smo določili cilj in publiko je naslednje izjemno pomembno vprašanje, kako se lotimo oblikovanja oglasov in koga bomo s tem nagovorili. S tem ko izberemo sliko, besedilo in naslov, lahko z lahkoto merimo, kako uspešni so kateri oglasi pri določeni publiki in prav tukaj imajo Facebook oglasi veliko prednosti.
Facebook se torej še vedno kaže za učinkovito omrežje, zahteva pa precej dobro poznavanje nastavitev in delovanja tega omrežja. V Goclicku smo vam na voljo od zasnove do izvedbe kampanj, kakor tudi pri samem vodenju vašega profila. Dnevno spremljanje rezultatov in ustrezna analiza pa je naslednji pomemben korak, ki vam bo omogočil boljši izkupiček kampanj.