Vsi dandanes »guglamo«. Informacije, ki nas zanimajo, najprej iščemo na spletu in pri tem uporabljamo najbolj razširjen iskalnik na svetu, šele nato se obrnemo h klasičnim, t. i. analognim virom. Iskanje informacij na iskalniku Google je torej vsem znana storitev, ki jo večina uporabljamo kot zasebni uporabniki, pri svojem poslu pa jo marsikdo še zapostavlja ali pa ne izkoristi vseh njenih potencialov.

»Obleka naredi človeka,« pravi star slovenski pregovor, mi temu dodajamo: »Dobra in urejena spletna podoba ter prisotnost na vrhu zadetkov v iskalnikih pa naredita podjetje, ki zna izkoristiti vse potenciale.«

Z Google My Business v idealnih trenutkih potencialnim strankam postrežemo prave informacije. Našo telefonsko številko in navodila za pot dobijo z enim klikom, dosegljivost in odpiralni čas sta nemudoma v vidnem polju, skrita niso niti vse pomembnejša mnenja uporabnikov, naši morebitni kupci pa nas najdejo tako na iskalniku in zemljevidu Google kot na Google+ družbenem omrežju.

Dostopnost, hitrost in praktičnost so torej glavna vodila storitve Google my Business – izkoristimo jih!

Nova storitev, novi stroški? Sploh ne!

Storitev je na voljo vsakomur popolnoma brezplačno! Tako lahko manjši obrtnik brez lastne spletne strani doseže dober učinek že z urejenim My business profilom v povezavi z aktivnim Facebook računom. Tistim, ki spletno stran imate, pa My Business profil velikokrat omogoča odskočno desko od iskalnika do vaše spletne strani. Ob primernem iskanju (vnesenih iskalnih besedah) in pravilno urejenem profilu se bodo vaši podatki prikazali na vrhu iskalne strani, na njeni desni strani.

Primer 1: Kako potrošniki najdejo vaše podjetje oziroma ponudbo

Kaj je treba storiti?

Za ureditev My Business profila ni treba biti tehnološki navdušenec, saj je preprosto, kljub temu v nadaljevanju podajamo konkretne napotke, če profila še niste uredili.

Pomembno je, da pri registraciji uporabite prave in točne podatke. Poštni naslov naj bo naslov vaše pisarne ali podjetja, ne domači naslov. Telefonska številka naj bo prava, uporabite e-mail, ki se navezuje na vašo domeno (če je to možno). Ko Googlu pošljete vaše podatke, vam na naslov pošljejo razglednico, s katero lahko prevzamete lokacijo. To lahko, odvisno od vaše lokacije, traja do nekaj tednov, po izkušnjah pa v Slovenijo prispe v roku 14 dni. Poleg lepih pozdravov od Googla boste v sporočilu  našli unikatno verifikacijsko kodo, ki jo vnesete v vaš Google My Business račun. S tem ste Googlu jasno povedali, da na tem naslovu s storitvijo upravljate samo vi!

Čestitke, pravkar ste postali lastnik lokacije na Googlu! :)

Zdaj ste prisotni na spletu, vaše delo pa se s tem šele začenja… a brez skrbi, le ostanite z nami.

Obrazi vašega podjetja

Splet je postal zelo razvejan. Če je včasih veljalo, da je spletna stran obraz vašega podjetja, boste kmalu opazili, da ima vaša spletna prisotnost vedno več obrazov. Uporabnikova pot do vaših storitev je včasih drugačna, kot si predstavljate, zato poskrbite, da imate »pokrite« vse spletne zorne kote.

Neurejen My Business profil lahko odvrne iskalca, še preden si je uspel ogledati vašo sicer zelo vzorno urejeno spletno stran.

Primer 2: neurejen (levo) in urejen profil (desno)

BREZPLAČNA UREDITEV GOOGLE MY BUSINESS PROFILA ZA VAŠE PODJETJE


Ne zamudite ekskluzivnih novic, vabil na dogodke in izobraževanja. Prijavite se na e-novice.

S klikom na "Pošlji" se strinjate s politiko varovanja podatkov.

Poleg podatkov, ki ste jih navedli pri registraciji, obvezno uredite še:

Fotografije. Poskrbite za lepe slike, saj vam bodo te zagotovile uporabnikovo pozornost in njegov klik. Podjetja, ki imajo v profilu objavljene slike, dobijo 42 % več prošenj za navodila za pot in 35 % več klikov na spletno stran kot uporabniki brez slik.

Odpiralni čas. Povejte, kdaj vas stranke lahko dosežejo, in sporočite, kdaj je vaše podjetje zaprto, ter se na ta način izognite slabi volji, ko nekdo ostane pred zaprtimi vrati ali brez hitrega odgovora na klic oziroma sporočilo.

Kategorija storitve. Sporočite, s čim se ukvarjate oziroma kaj ponujate.

Spletna stran. Poskrbite, da bodo obiskovalci z enim klikom prišli po več informacij na vaše spletno mesto.

Opcijsko, vendar zaželeno: novosti in dogodki!

Prirejate dogodek? Imate novost ali pa ste preprosto na nekaj ponosni in bi radi izpostavili?

Primer 3: Izpostavitev dogodka

Primer 4: Izpostavitev posebne ponudbe

Primer 5: Izpostavitev objave

Ostanite v stiku z vašimi uporabniki!

Še pred nekaj leti je veljajo, da uporabniki dobra in slaba mnenja sporočajo preko temu namenjenim aplikacij. Kosilo brez Tripadvisorja in rezervacija počitnic brez Booking.com skoraj ne obstaja več! Najbrž pa ste opazili, da je mnenj uporabnikov vedno več tudi na Googlu. Zaposleni v podjetjih načeloma redno in vestno odgovarjajo na komentarje v aplikacijah, mnenja na Googlu pa po večini ostajajo zapuščena in brez replik. Super priložnost za vas, da izstopite iz povprečja in hkrati ostanete v stiku s svojimi strankami!

Primer 6: Ocene in mnenja na Googlu

Primer 7: Vprašanja in odgovori ter priljubljene ure

Namig: Google ve, da imamo včasih ogromno dela, zato omogoča, da med uporabnike dodate »Communications managerja«. Sodelavki ali sodelavcu, ki ji/mu besedičenje in leposlovje nista tuja, lahko uredite le tolikšen dostop, ki omogoča odgovarjanje na replike in urejanje slikovnega gradiva, če ji/mu sicer ne bi zaupali dostopa do celotnega računa.

Vse urejeno, rezultatov pa kar ni!?

Uspešno ste vzpostavili svoj profil in uredili podatke, določili osebo, ki skrbi za ažurnost profila in odgovorov, poskrbeli za privlačne fotografije in lepo spletno stran, obiska ali večjega števila novih strank pa kljub temu ni in ni?

Odgovor se skriva v poznavanju delovanja iskalnikov, družbenih medijev, algoritmov, ki so v ozadju, trendov, ki se ves čas spreminjajo, in podobno. Prav zato se mnogo podjetnikov, pa tudi večjih podjetij z več zaposlenimi na delovnih mestih, ki skrbijo za spletno prezenco, še dodatno povezuje z agencijami, kot je Goclick, saj poskrbimo za popoln profil in pripravimo analitično podprto, ter strokovno dodelano strategijo spletnega nastopa, vse do zadnjih podrobnosti in vsebine objav.

Vas zanima več? Nič odlašat, pokličite nas in skupaj napišimo uspešnico!

Blog sta pripravila


Maja Nemec na Goclicku skrbi za vsebine – kot tekstopiska, social media manager in svetovalka pri odnosih z javnostmi – poleg lastnih verbalnih mojstrovin pa z veseljem pomaga naročnikom in sodelavcem odkriti morebitne pobegle vejice. Strokovno kilometrino je nabirala na največjih slovenskih televizijah (Pop TV, Kanal A, RTV Slovenija) kot novinarka in televizijska voditeljica, vmes odkrivala skrivnosti odnosov z javnostmi, ki se jim je nato za nekaj let v celoti predala in v eni večjih oglaševalskih agencij upravljala projekte s področja digitalnih komunikacij in odnosov z javnostmi. Naslednji korak v digitalno komuniciranje je bil preprosto logičen.

Aljoša Sodja je eden najbolj svežih članov ekipe Goclick, v katero se je v kratkem času že dodobra vključil. Večletne izkušnje z delom v marketingu je nabiral na Gorenjskem, nato pa se je odločil, da želi več in je svoje znanje začel prenašati v spletno obliko. Pridobil je ustrezno znanje ter se danes ponaša s certifikatom na področju iskalnega in prikaznega oglaševanja na Googlu, skrbi za številne kampanje raznovrstnih naročnikov, je željan znanja in dnevno osvaja nove tehnike, prijeme ter malice širom Trzina.