Spletna tehnologija se spreminja z rekordno hitrostjo. V devetdesetih letih ste bili korak pred vsemi, če ste samo imeli spletno stran. Danes je slika drugačna. Ne samo, da je lepo oblikovana in vsake toliko časa posodobljena spletna stran (ter hkrati čim bolj preprosta za uporabo) nujna, mora povrh vsega zagotoviti še odlično uporabniško izkušnjo in se srečevati s potrebami uporabnikov.

75 %

uporabnikov presodi o kredibilnosti podjetja, samo ko pogleda dizajn spletne strani.
(vir: Univerza Stanford)

94 %

uporabnikov pravi, da so spletne strani z lepim dizajnom bolj vredne zaupanja.
(vir: ResearchGate)

40 %

uporabnikov bo spletno stran zaprlo, če se jim bo nalagala več kot 3 sekunde.
(vir: KISSmetrics)

62 %

podjetij, ki ima spletno stran prilagojeno za mobilce, je opazilo povečano prodajo.
(vir: Econsultancy)

86 %

uporabnikov si želi boljšo uporabniško izkušnjo.
(vir: CEI)

95 %

uporabnikov si raje ogleda fotografije pravih ljudi kot pa simbolične fotografije.
(vir: MarketingExperiments)

Spletna stran vašega podjetja je sredstvo, ki vam pomaga doseči boljšo prepoznavnost znamke, večjo prodajo in nazadnje tudi zadovoljnega kupca. A za slednje ni dovolj samo odličen izdelek, ki ga prodajate, ampak tudi zapomnljiva izkušnja, ki uporabniku zleze pod kožo. V nadaljevanju vam bomo podali nekaj smernic, ki jim je treba slediti, če želimo izboljšali uporabniško izkušnjo.

Ne sodi knjige po platnicah ... Ali pa?


Lep dizajn uporabnika prepriča, da pobliže pogleda spletno stran, dobro organizirana in koristna vsebina pa, da na njej tudi ostane. Ko nekdo na njej pristane prvič, se najprej vpraša, če je na pravem mestu, da dobi tisto, kar potrebuje? Izgleda profesionalno? Se na njej počuti dobrodošlo?

Atraktivni pozivi k dejanju.


Pozivi k dejanju, ki so jasno označeni z besedo, uporabniku omogočajo, da lažje navigira po vaši spletni strani in gre tja, kamor si želi. Ko kreirate gumbe, razmislite o njihovi barvi in čustvih, ki jih želite pri uporabniku vzbuditi. Naslednja stvar so besede. Priporočeno je, da vključujejo glagol oz. besedo, ki bo uporabnika vzpodbudila, da vstopi v akcijo.

Vse se vrti okoli hitrosti.


Ena izmed bolj motečih izkušenj za uporabnika je, če se stran počasi nalaga. Z vzponom mobilnih naprav ljudje dostopajo do spletnih vsebin kjerkoli – medtem ko srkajo kavo v kavarni ali čakajo v čakalnici. Vsi pričakujejo hitre rezultate, in če tega ne dobijo, bodo šli drugam. Počasno nalaganje je moteča izkušnja, zato raje preverite v spletni analitiki, koliko časa potrebuje vaša spletna stran, da se naloži.

Zgodba realna, fotografija simbolična.


Ko nekdo obišče vašo spletno stran, lahko hitro prepozna, ali ste uporabili simbolične fotografije, ki jih je po vsej verjetnosti že zasledil nekje drugje. Zaradi nepersonaliziranega stila izpadejo neunikatno, zato poskrbite, da bodo fotografije na VAŠI spletni strani izražale VAŠO vizijo na način, kot si ga VI želite. Objavite lastne fotografije in se izoginte ponarejenim nasmehom ter gibom.

Ne pozabite na vsebinsko skladnost.


Velikost naslovov in pisav, tipografija, barva, stil gumbov in ilustracij ... Vse mora imeti neko temo, da je prehod med podstranmi koherenten. Da zagotovite uporabnikom lepo izkušnjo, ko navigirajo po vaši strani, je pomembno, da se zavedajo, da so še vedno na vaši strani. Drastične spremembe med podstranmi uporabnika zmedejo in posledično vplivajo na kredibilnost strani.

404 – Strani ni bilo mogoče najti.


Ko uporabnik pristopi k povezavi, pričakuje, da ga bo ta popeljala do naslednje (pod)strani. Če pri tem naleti na 404 – Strani ni bilo mogoče najti, bo dobro premislil o porabi svojega časa na vaši strani. Poleg počasne spletne strani je 404 še en pripetljaj, ki uporabnika popolnoma zmoti in ga prisili, da gre drugam.

Bodite mobilno prijazni.


Ste vedeli, da v Združenih državah Amerike več kot 25 % internetnih uporabnikov dostopa do interneta preko mobilnih naprav (vir: Smart Insight)? Če vam ta podatek kaj pove, je to, da je svet postal mobilen, in če vaša spletna stran ni mobilno prijazna, potem je skrajni čas, da to tudi postane. Uporabniška izkušnja lahko vpliva na ugled vašega podjetja in verjamemo, da nočete izgubiti pozornost potencialnih kupcev, ker ste se prepočasno odzvali na trende.

Obtičali v Flash tehnologiji?


Potem vam žal sporočamo, da imate zastarelo spletno stran. Če bo vaša stran v Flash animaciji, se bo počasneje odpirala, kar bo zagotovo poslabšalo uporabniško izkušnjo. Uporabnik jo bo zapustil in se preusmeril h konkurenci, ki ima spletno stran v HTML kodi ter se naloži takoj. Poleg tega nimajo vsi uporabniki naloženega Flash-a, kar jim onemogoča, da si vašo stran sploh ogledajo.

Za vsa podjetja so spletne strani njihova virtualna vrata: če uporabniku ne bo všeč, kar se mu prikaže na prvi strani, ne bo vstopil naprej in obiskal druge podstrani. Če bi radi izboljšali uporabniško izkušnjo in uporabnost vaše spletne strani povzdignili na zavidljiv nivo, nam pišite! V ospredje bomo postavili ljudi, ne piksle.

KONTAKTIRAJTE NAS