Ali ste vedeli, da je v Sloveniji na družbenem omrežju Facebook prisotnih že skoraj 900.000 potencialnih kupcev, ki štejejo nad 18 let? V nadaljevanju bomo predstavili najzanimivejše možnosti izpostavitve vašega podjetja in/ali blagovne znamke na najbolj popularnem družbenem omrežju.

Vaš nagovor na Facebooku bo zagotovo sestavljen iz teksta in določenega multimedijskega gradiva: fotografije, videa, več fotografij ali celo oglasa, ki vključuje različne formate hkrati, s katerimi lahko kar najbolje približamo naše sporočilo potencialnemu kupcu.

Poglejmo si nekatere možnosti promocije, ki jih ponuja Facebook.

Želite pridobiti nove potencialne kupce?

Najbolj zanimive možnosti pridobivanja novih potencialnih kupcev predstavljajo slikovni oglasi, ki se prikazujejo v Facebookovem viru novic, t.i. »News Feed-u«. Slikovni oglasi vsebujejo enojno fotografijo ali pa več fotografij (vrtiljak ali »Carousel« format). Prvi so bolj primerni, ko imamo enotno sporočilo oz. ponudbo, »Carousel« format pa omogoča objavo 3-5 produktov s krajšimi opisi ter povezavami do svoje podstrani. Še posebej primerno za izpostavitev posebnih ponudb ali novosti v spletni trgovini.

Primer "News Feed" oglasa

Primer "Carousel" oglasa

Potencialne kupce lahko nagovorimo tudi tako, da jim ponudimo neko ugodnost v zameno za npr. njihov e-mail kontakt. S prijavo na e-novice smo pridobili dovoljenje, da jih lahko še naprej nagovarjamo v skladu z njihovimi interesi. Slednje predstavlja potencial, ki ga večina slovenskih podjetij še ne zna izkoriščati v polni meri. Oglasi se prikazujejo vsem ciljnim skupinam, ki smo jih prepoznali kot relevantne in jih nastavili v sistemu. Ko kliknemo na oglas se že pojavijo naši kontaktni podatki, ki jih imamo vnesene v našem FB profilu ter se nato odločimo ali jih bomo posredovali izključno oglaševalcu. Oglaševalec lahko poljubno označi, katere podatke želi pridobiti npr. e-mail, telefon, naslov. V praksi se največ poslužujemo pridobivanja kvalitetnih e-mail kontaktov.

Olajšajte nakupno odločitev z videom

Kot smo pisali že v začetku leta, je spletno / mobilno gledanje video vsebin eden izmed ključnih trendov, na katerega velja usmeriti pozornost. Video vsebine olajšajo nakupno odločitev in navdušijo potencialne kupce do te mere, da si lažje predstavljajo naše unikatne rešitve skozi zvok in sliko ter si bolj zapomnijo našo blagovno znamko. Že znotraj videa lahko vključimo poziv k akciji in logotip, ki je stalno prisoten čez celoten potek ogleda videa. Pogosto si video vsebine ogledujemo na mobilnih napravah, kjer je zvok videa v privzetih nastavitvah izklopljen, zato je priporočljivo, da v video vsebine vključimo napise in podnapise. Kliknite na spodnjo povezavo za več nasvetov: https://www.facebook.com/business/a/tips-for-creating-video-ad.

 

Kako doseči več ljudi in vzpodbuditi interakcijo?

Že dolgo je znano, da z organskim dosegom objav na Facebooku dosežemo zgolj 2-10 % vseh sledilcev, kar ne omogoča zadostnega dosega in prodora našega sporočila. Temo, kako s promocijo objav priti do boljše prepoznavnosti, smo že podrobneje raziskali ter ugotovili, da s promocijo objav povečamo doseg in pridobimo dragocene povratne informacije vaših potencialnih kupcev v obliki števila všečkov, komentarjev in obiskov vaše strani. Ključno je, da je objava zanimiva, prvi korak je, da vsebino nadgradimo v tej meri, da je atraktivna ter da v nagovoru vsebuje t.i. 'wow! efekt'.

Nagovorite kupce v vaši neposredni bližini

Oglasi »Local Awareness« ali lokalna prepoznavnost so zelo praktični in namenjeni razširjanju glasu o lokalni ponudbi, ki jo ima potencialni kupec na voljo v svoji bližini. Potencialni kupci tako lahko hitro pridobijo informacije o vaši restavraciji s ponudbo dnevnih malic, super dogodku, ki ga organizirate zvečer, navodila za pot do vašega podjetja z opcijo »get directions« ali ekskluzivni akciji ta vikend.

Primer "Local Awareness" oglasa

Pripravljeni na izzive?

Vsaka od možnosti Facebook promocije potrebuje kreativne rešitve, s katerimi vaše prednosti in blagovna znamka pridejo do izraza. Redno spremljanje ter optimiziranje kampanje pa postajajo ključni dejavniki uspešnosti promocijskih aktivnosti, zato svetujemo, da temu področju namenite posebno pozornost in čas.