Dandanes smo na Facebooku, ki ima več kot 1,44 milijarde mesečnih uporabnikov, dnevno priča številnim spodletelim prijemom in vsebinam poslovnih uporabnikov, ki zagotovo niso usmerjeni k svojim ciljem. Na drugi strani pa imamo podjetja, ki objavljajo brez nekega izdelanega načrta, kar pomeni, da običajno sploh nimajo zastavljenih ciljev, ki jih z vsebinami želijo doseči. Za večji pregled nad objavami vam svetujemo, da si pripravite načrt objav. Načrtovanje vsebin zagotavlja večjo fleksibilnost objav, poleg tega pa predstavlja odlično priložnost za vključevanje vaših Facebook oboževalcev v vašo dejavnost. Če imate dobro izdelan načrt, lahko s tem ohranite ritem oziroma frekvenco objav in imate posledično večjo kontrolo nad objavami. Poleg tega lahko z načrtom objav vnaprej načrtujete časovno občutljive teme, kot so razni dogodki, prazniki, predstavitve izdelkov in storitev ter nagradne igre. Skrbno izdelan »koledar objav« vam prav tako omogoča, da lahko za nazaj pogledate, kako uspešne so bile objave, pregledate, kaj bi še lahko izboljšali, kakšna je bila vključenost uporabnikov in tako naprej.

Če ste v iskanju navdiha, lahko spremljate konkurenco na domačem, kot tudi na tujem trgu. Ideje boste zasledili na vsakem koraku, samo prepoznajte jih in pravilno zapakirajte v vašo unikatno objavo! V nadaljevanju vam razkrivamo 6 ključnih nasvetov, ki vam bodo pomagali pri načrtovanju objav.

  • Določite vašo ciljno občinstvo.
    Preden začnete graditi vaše Facebook občinstvo, je priporočljivo, da najprej ugotovite, kdo so sploh vaši kupci oziroma oboževalci. So večinoma moški ali ženske? V katero starostno skupino ali družbeni razred spadajo? Kakšni so njihovi interesi? Če imate bolj široka in raznolika občinstva, jih lahko razdelite v različne segmente in tako ustvarjate vsebino za vsak ciljni segment posebej.
  • Ugotovite, kako lahko vi izboljšate življenje vaših oboževalcev.
    Po tem, ko ste definirali vaše občinstvo, je priporočljivo, da opredelite, s katerimi težavami se soočajo. Potrebujejo dodatno izobraževanje, razvedrilo, zabavo, so osamljeni, bi se radi s čim zamotili ali iščejo nek pobeg iz stresnega vsakdana? Izberite nekaj tem, ki so skupne vašemu ciljnemu občinstvu. Če denimo prodajate naravno kozmetiko, ne boste izpostavljali le vaših izdelkov, temveč je priporočljivo, da koncept zastavite širše in uporabnika izobražujete z nasveti za dobro počutje ali o vplivih zdravilnih rastlin na zdravje, dobrodošle pa so tudi zanimive nagradne igre. Premislite tudi, kaj vaše objave ponujajo vašim oboževalcem. Kaj dobijo v zameno, ko všečkajo Facebook profil vaše znamke? Ne pozabite, da se vas bodo uporabniki hitro naveličali, če bodo vse objave zgolj promovirale vaše izdelke ali storitve.
  • Kakšen je namen objav?
    Za vsako objavo si zastavite cilj in jo vsebinsko prilagodite cilju. Je vaš cilj povečati število komentarjev? Potem jim zastavite vprašanje ali ponudite kaj drugega, kar bo sprožilo interakcijo med vašo znamko in uporabniki.
  • Testirajte čas objavljanja.
    Priporočljivo je, da ugotovite, na kateri dan ali ob kateri uri je vaša objava deležna največje vključenosti uporabnikov. Vaše občinstvo je unikatno vaši blagovni znamki, zato si vzemite čas in poizvedite, kdaj najraje komunicirajo z vami. Ne pozabite, da so ti podatki odvisni od tega, kaj komunicirate ter kakšne izdelke in storitve ponujate svojim oboževalcem.
  • Ne pozabite na fotografijo in povezavo.
    Privlačne vsebine se ne zgodijo same od sebe. Za to ste odgovorni vi. Facebook je vizualni medij in objave z vizualnim materialom dosežejo največji želen učinek. Opremite objavo s privlačno in Facebook meram optimizirano vizualno podobo. Pri tem vam svetujemo, da celotno objavo objavite kot povezavo, če pa v besedilo dodajate povezavo, pa jo lahko skrajšate z raznimi orodji, kot sta Bitly ali Google URL Shortener.
  • Ponovno zapakirajte starejšo vsebino.
    Če bi radi ponovno izpostavili pomembno vsebino, ki je v preteklosti že bila objavljena, potem jo preoblikujte v novo objavo. Ni nujno, da vse vaše objave dosežejo celotno bazo vaših oboževalcev. Da bo vaša vsebina dosegla največ uporabnikov, ji dodajte novo vrednost in jo ponovno zapakirajte v novo objavo.