Novo leto je tu, spomin na silvestrovanje že usiha, večina novoletnih zaobljub pa je že opuščenih. Vsakoletne decembrske novinarske ankete pravijo, da je tradicionalno na prvem mestu med zaobljubami izguba teže, na drugem prenehanje s kajenjem, na tretjem pa želja po novem znanju. Slednje nikar ne opustiti, ker pa ste, statistično gledano, verjetno že utrujeni od prvih obiskov fitnesa in nemirni zaradi pomanjkanja »čik pavz«, bomo skušali biti čim krajši. 🙂

Paradoksalno: odbojni oglas, ki privlači?

Tokrat vam predstavljamo t.i. odbojne videooglase (bumper ads). Čeprav ne gre za novost, saj jih YouTube omogoča že nekaj časa, pa predstavljajo odlično (in pogosto še spregledano) možnost za nadgradnjo vaše obstoječe video kampanje, povečanje dosega in nadaljnjo gradnjo prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

YouTubeovi odbojni videooglasi so kratki, 6 sekundni videooglasi, ki jih uporabnik ne more preskočiti. Prikazujejo se pred začetkom videa, tako na mobilnih napravah kot na računalnikih. Delujejo na podlagi dražbe, kot ostali Googlovi kanali, le da se namesto cene na klik uporablja cena na ogled oz. tisoč ogledov (Cost per mille – CPM). Ustvarjeni so z mislijo na splet, kjer že več kot pol vsega obiska prihaja z mobilnih naprav, in namenjeni temu, da oglaševalci uporabnike dosežemo, ko so zatopljeni v ogled vsebin in je njihova pozornost zelo visoka.

Zakaj uporabljati YouTube bumper oglase?

Bumper oglasi so odličen način, da povečamo doseg kampanje in gradimo prepoznavnost blagovne znamke. Najboljše rezultate vam bodo prinesli kot sestavni del širše kampanje, v povezavi z drugimi oblikami oglasov, ki jih ponuja YouTube. Po Googlovih internih podatkih so kampanje, v katerih so poleg klasičnih TrueView video oglasov uporabljali tudi bumper oglase, dosegle občutno višje rezultate meritev priklica oglasa (ad recall lift) v primerjavi s kampanjami z le TrueView oglasi (Vir: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/advertising-channels/video/youtube-bumper-ads-maki ng-big-impact-small-stories/).

Kaj to pomeni v praksi?

Na primer, da pripravljate kampanjo za predstavitev novega modela pametnega telefona. Najprej uporabite »običajen«, 30 sekundni video oglas, v katerem ga predstavite, nato pa vsem, ki so si prvi video ogledali, kot remarketing prikažete še bumper oglase, kjer v šest-sekundnih posnetkih predstavite še posamezne značilnosti produkta (nov fotoaparat, vzdržljivost baterije ali vodoodpornost). Takšna kampanja bo občutno povečala prepoznavnost vaše blagovne znamke in samega produkta.

Še praktičen primer, kako smo se oglaševanja z bumperji lotili pri enem od naših klientov:

Na tujih trgih smo oglaševali značilnosti naše čudovite prestolnice, ki smo jo uporabnikom najprej predstavili skozi daljši oglas:

Bumper oglase smo nato prikazali vsem, ki so si ogledali daljši oglas, ter jim še enkrat prikazali nekaj kratkih utrinkov, ki pritegnejo pozornost.

Zlata pravila odličnih YouTube oglasov

  1. Manj je več. Ne pretiravajte s tekstom ali hitrimi kadri. Kratkega formata ne jemljite kot omejitev, temveč kot prednost.
  2. Ne poskušajte minute stlačiti v 6 sekund. Pomislite na radijske oglase, v katerih v nekaj sekundah le 3-krat ponovijo ime blagovne znamke, ki ste si jo zagotovo že zapomnili.
  3. Osredotočite se na eno sporočilo. Je vaše podjetje že četrtič zapored dobilo nagrado za najboljšega delodajalca? Je strešna kritina, ki jo prodajate po neodvisnih ocenah, najbolj odporna proti toči? Nudite najdaljšo garancijo na trgu? To so sporočila, ki jih zlahka predstavite v šestih sekundah.
  4. Pritegnite pozornost: dobra naracija, znana osebnost, privlačna fotografija ali zabavna domislica so lahko odlični načini, da gledalca pritegnete.

Z bumper oglasi boste dodatno nadgradili učinkovitost vaše kampanje in povečali prepoznavnost vaše blagovne znamke. Kot pri vsaki obliki oglaševanja pa boste najboljše rezultate dosegli, če oglas prilagodite formatu in njegove značilnosti (ter omejitve) izkoristite sebi v prid. Za dodatne nasvete pa se seveda lahko obrnete na nas.

Blog sta pripravila