Novi načini oglaševanja ter možnosti, ki jih ponuja Google ne poznajo meja. Poleg sicer že precej uporabljenega in poznanega oglaševanja s pomočjo AdWords vmesnika, ki omogoča prikaze oglasov glede na ključne besede, starost, spol uporabnikov in podobno, lahko sedaj ciljamo neposredno elektronske poštne naslove naše ciljne skupine. Kako? S pomočjo t.i. GSP (Gmail Sponsored Promotions) slikovnih oglasnih sporočil. Najbrž ste uporabniki Gmail e-poštnih predalov v zavihku promocije že opazili sporočila, ki pa so dejansko oglasi. Idealno za vse oglaševalce, če pomislimo, da je pregledovanje elektronske pošte postala dnevna rutina in je to dodatna priložnost, ko jih lahko obvestimo in presenetimo ravno takrat, ko dejansko ničesar ne iščejo.

Oglas je sestavljen iz dveh delov – teaserja in razširjenega oglasnega dela. Glede same vsebine in oblike oblikovanja tovrstnih oglasov velja nekoliko premisliti in to je nekaj o čemer bomo govorili kdaj drugič. Na tem mestu je bolj pomembno vprašanja zakaj sploh uporabljati tovrstne oglase?

Edinstvene ciljne zmogljivosti!

Google je tukaj zagotovo prišel izjemno blizu uporabnikom, potrkal je neposredno na vrata njegovega osebnega mail računa in ga želi tudi po tej poti obveščati o njemu relevantnih vsebinah. Z GSP oglasi lahko nagovarjamo izjemno targetirane skupine. Ob demografskih kriterijih, kot so država, mesto, jezik, spol in podobno (kar nam je sicer že poznano iz drugih oblik oglasov), lahko izbiramo tudi uporabnike glede na napravo, ki jo uporabljajo (telefon, računalnik ipd.) ter kar je še bolj pomembno – glede na ključne besede, domene, skupine, ki jih imajo ljudje formirane v poštnih predalih in podobno.  Študije so pokazale, da ima ta oblika oglasov v povprečju kar 20% CTR v primerjavi s besedilnimi oglasi v Gmailu.

Prednosti GSP oglasov


Optimalna dostava

Oglas se prikaže 14-30 krat na mesec.

Učinkovit format

Odprtje sporočil v povprečju dosega več kot 3,5%.

Stroškovno učinkovit

Plačilo na uporabnika na link.

Odlična izpostavljenost

Izjemno prikazano območje.

Povezovanje z obstoječimi ter iskanje novih strank

Morda je na mestu tudi vprašanje kaj nam te dodatne in nove oblike targetiranega oglaševanja omogočajo? Če želimo na primer nagovarjati nove potencialne stranke je lahko ena izmed poti, da izključimo osebe (njihove račune), ki že imajo domeno z našim elektronskim sporočilom v svojem predalu, saj smo jim v preteklosti najbrž že poslali kako sporočilo. Povečujemo lahko “branding” s predstavitvijo naših storitev oziroma produktov ljudem, ki so sicer pogosteje iskali informacije o podobnih vsebinah. Vsebino našega oglasnega sporočila pa lahko (moramo) seveda povsem prilagoditi določeni ciljni skupini.

Kaj lahko stori uporabnik Gmail računa ob prejemu takega sporočila?

  • S klikom na subject oz. teaser si ogleda celotno sporočilo, ki je zasnovano v obliki oglasa in ne klasičnega elektronskega sporočila in s tem upamo, da ga vsebina prepriča, za kar pa je potrebno jasno oblikovati vsebino s CTA (“call to action”).
  • Lahko premakne vsebino v osnovni Inbox in s tem ostane shranjena, kot ostala obvestila in jo pogleda kdaj kasneje.
  • Lahko posreduje vsebino, ki se mu zdi zanimiva, še komu drugemu.
  • Seveda pa ima tudi možnost preklicati in izbrisati sporočilo.

Kdo lahko oglašuje?

Tovrstni oglasi so bili zadnji dve leti dostopni le na beta verziji, kar pomeni, da je bil omejen dostop le za ekskluzivne Google partnerje in smo jih tako v naši ekipi že lahko preizkušali in s tem nabirali pomembne izkušnje glede oblikovanja, kakor tudi same izvedbe tovrstnih kampanj. Se sprašujete sli je taka oblika oglaševanja primerna za vaše podjetje in kakšne stroške predstavlja? Vprašajte nas, z veseljem vam bomo svetovali.