Berlin, 12. maj 2016. Kraj in datum, ki smo ju nestrpno čakali celo leto. Razlog, da smo na ta dan odpotovali v nemško prestolnico, nista Berlinski zid in Brandenburška vrata – čeprav priznamo, da sta se tudi ti dve atrakciji znašli na našem to-do listu – ampak izziv Ready to Rock. Berlin je bil tokrat v znamenju Googlovih barv, Goclickovci pa smo kot zmagovalci Googlovega Ready to Rock izziva bili povabljeni na posebno slovesnost, ki je potekala v ikonični hali Motorwerk v osrčju mesta.

Kot certificirani Googlov partner smo lansko leto sprejeli izziv in se pridružili ostalim 4.000 Google Partners agencijam, ki so imele enak cilj kot mi – biti najboljši med najboljšimi. Izziv smo vzeli resno, vzeli v roke kitaro (oziroma z drugimi besedami kreativni um v kombinaciji s profesionalnim pristopom) in zažigali kot prave rock zvezde. S prizadevnostjo ter trdim delom nam je uspelo doseči zastavljen cilj. Fantastičen dosežek za nas in za naše naročnike, ki dokazuje naš vodilni položaj na področju spletnega marketinga in predanost našim naročnikom.

Namen Googlovega izziva Ready to Rock 2015 je bil, da nas – Google Partners agencije – spodbudi in najboljše nagradi za uspešno delo z naročniki. Goclickova ekipa se je izmed 4.000 sodelujočih tako uvrstila med top 3% Google Partners agencij, ki so bile povabljene na slovesno podelitev trofej. Z veseljem smo se odzvali povabilu in s ponosom zastopali slovenske barve. Skupaj z ostalimi povabljenimi agencijami iz 30 držav Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike smo praznovali svoje dosežke in si izmenjali številne navdihujoče ideje, ki nam bodo v prihodnosti še kako prišle prav. Izzivi, kot je Ready to Rock, dokazujejo, da Google nenehno išče možnosti, kako bi nam pomagal in nas povzdignil med rock legende spletnega oglaševanja.

Upamo, da bodo tovrstni izzivi postali stalnica na Googlovem seznamu dogodkov, saj dokazujejo, da se trdo delo res izplača. Se že veselimo novih izzivov!