Ste vedeli, da so zmagovalci na prvih olimpijskih igrah, ki so leta 776 pred našim štetjem potekale v Atenah, za nagrado prejeli palmove veje? Kaj pa to, da so Atene v četrtek, 30. junija 2016, gostile četrti Google CEE Agency Day? Prvih olimpijskih iger se žal nismo udeležili, saj smo prepozno izvedeli za njih, smo pa imeli priložnost, da se udeležimo Googlovega CEE Agency Day dogodka, ki je namenjen spoznavanju trendov v digitalnem oglaševalskem svetu. Z velikim veseljem smo se odzvali povabilu in odpotovali v Grčijo, ki vsako leto sprejme več kot 17 milijonov turistov, 30. junija pa jo je okupiralo 180 Google Partners agencij iz srednje in vzhodne Evrope – med njimi pa je bila tudi naša ekipa!

Letošnji Google CEE Agency Day je potekal nekoliko drugače, saj se je odvijal na plaži, in sicer na znani rivieri Varkiza. Atenska plaža je za en dan postala konferenčna dvorana, veža za mreženje in prostor za športno zabavo. Letošnji dogodek je potekal na zelo visokem nivoju, saj so se organizatorji potrudili, da smo bili vsi povabljenci deležni vrhunskega doživetja. Zvrstilo se je 7 odličnih predavanj s priznanimi govorci iz Googla in digitalnega sveta. CEE Agency Day je posebna priložnost, saj nam nudi neposreden vpogled v zadnje trende, ki zapovedujejo smernice v digitalnem oglaševanju, kot tudi diskusije o prihodnosti spletnega marketinga . Zadnja leta so bila odločilna za našo industrijo ...

  • Število ljudi, ki dostopa do Googlovega brskalnika preko mobilnih naprav je prehitelo Desktop uporabnike.
  • Google sedaj letno beleži okrog 2 bilijona iskanj, kar je približno 270 iskanj na osebo.
  • Analitika je odprla številne nove priložnosti za oglaševalce.
  • Google Display kampanje dosegajo 80 odstotkov vseh globalnih internetnih uporabnikov.
  • Grčija je spet dokazala, da ostaja vodilni svetovni proizvajalec morskih spužev.
  • 16 % iskanj, ki se vsak dan zgodi na Googlu, je takih, ki jih Google še nikoli ni doživel.
  • V letu 2014 je Google AdWords ponudil možnost t. im. Shopping kampanj – v Slovenijo ta novost še prihaja.
  • Lani so bili največja novost oglasi znotraj Gmail nabiralnika, pod zavihkom Promotions – t. im. Gmail Sponsored Promotions.
  • Letos Google načrtuje svojo največjo spremembo do sedaj, saj namerava povečati število možnih znakov v oglasih na iskalniku.

... zato so bila predavanja še posebej zanimiva, saj so nam predstavila, kako prevzeti pristop, ki nas bo pripeljal do tega, da bomo po razmišljanju in delu tri korake pred drugimi.

Zvečer je sledilo neformalno mreženje, kjer smo poklepetali z najboljšimi SEM agencijami iz CEE regije. Za konec je sledila tradicionalna grška večerja, noč pa smo zaključili z zabavo, ki nam je pričarala pravo mitološko vzdušje Aten. Še enkrat se zahvaljujemo celotni ekipi za nepozaben dogodek in druženje ter hkrati sporočamo, da že nestrpno čakamo junij 2017!