16. in 17. junij sta dneva, ki smo ju končno dočakali. Spakirali smo kovčke, odpotovali v Prago in se prepustili razvajanju, ki smo ga bili deležni na Googlovem dvodnevnem dogodku, na katerem smo dobili ekskluziven vpogled v digitalno poslovanje ter spoznali Googleve mogotce. Letošnji CEE Agency Day je potekal na zelo visoki organizacijski ravni, saj se je odvijal na dveh lokacijah, in sicer v posebej pripravljenem šotoru, ki se je razprostriral pred veličastnim gradom ter v magični renesančni dvorani. Okolica je poskrbela, da smo se počutili domače, medtem, ko nas je 20 govorcev obogatilo z novim znanjem. Največ pozornosti so posvečali mobilnim napravam in njihovim brskalnikom, YouTubu ter raznim vprašanjem, kot sta recimo, kako izboljšati komunikacijo s potrošniki in katera so nova orodja za krepitev blagovne znamke. CEE Agency Day kaže, da Google poskuša pomagati oglaševalcem in neprestano išče rešitve za naš uspeh, za kar smo mu tudi neizmerno hvaležni.

Na koncu je sledil uraden afterparty, ki je bil namenjen neformalnemu mreženju, kjer smo spoznali ogromno drugih agencij iz ostalih evropskih držav in poklepetali z Googlovimi predstavniki. Nastale so številne navdihujoče ideje, ki nam bodo vsekakor pomagale pri razvoju in doseganju še bolj vidnih rezultatov. Poleg tega smo prepričani, da bo ta konferenca postala stalnica na Googlovem seznamu letnih dogodkov, zato že nestrpno pričakujemo junij 2016.

Če na vašem koledarju še ni začrtano mesto, dovolite, da vam pomagamo z enačbo, ki bo izračunala, katero mesto je najbolj primerno za četrti CEE Agency Day. Prvič je dogodek potekal v Varšavi (v je 23. črka v abesedi), drugič v Budimpešti (b je 2. črka v abecedi), tretjič v Pragi (p je 17. črka). Če odštejemo vse tri črke oz. številke, dobimo 4. Dobljen rezultat pomnožimo s 3, ki označuje število dosedanjih dogodkov, in dobimo 12. Za konec prištejemo še 1, saj je Google na 1. mestu, kar se tiče spletnih brskalnikov. Rezultat je 13 oz. 1, ki je 13. črka v abecedi. Se torej vidimo naslednje leto v Ljubljani?