Ja, bili smo tam, kjer so bili vsi, ki kaj pomenijo v svetu marketinga – od 25. do 29. 9. na tednu oglaševanja v New Yorku. Tako kot vse ameriško je bil tudi obseg teh predavanj mega. Vsak dan je potekalo 100 predavanj na desetih odrih, v štirih dneh več kot 400 predavanj! Udeležili smo se bistvenih za naš posel in pridobivali nova znanja.

Prihodnost marketinga – povezovanje, skupnost, vsebina


Predavatelj: Keith Weed, Chief marketing and Communiaction Officer, Unilever

Prehod s klasičnega na digitalni marketing je podoben prehodu z navadnega na digitalni fotoaparat. Revolucija. Tudi v odnosu uporabnik-prodajalec. Prej so ljudje kupovali to, kar se je oglaševalo in je bilo na trgu dostopno, danes se prodaja to, kar ljudje potrebujejo in želijo. Popoln obrat v prodaji. In oglaševanju. TV oglasi izgubljajo pomen, ker niso več učinkovita investicija. Prehitevata jih oglaševanje na spletu in gradnja skupnosti na družabnih omrežjih, ki sta preprosto bolj dobičkonosna. Gre za prehod s povprečja množice na posamično, na množično prilagajanje posamezniku na mobilnem telefonu, kjer se danes začne nakupni proces na 250-milijonskem mobilnem trgu. Prej preprostemu prodajno-nakupnemu odnosu so se v mobilnem digitalnem oglaševanju in nakupovanju pridružile še posredne oglaševalske dejavnosti: povezovanje, vsebina in skupnost.

Povezovanje

Od pasivnega povezovanja s kupci prek TV ekranov do interaktivnega povezovanja prek družbenih omrežij bo do leta 2020 več kot polovica vseh spletnih dejavnosti potekala prek interaktivnega glasovnega komuniciranja. Tehnologija glasovnega prepoznavanja, ki jo danes uporablja že 37 % uporabnikov pametnih telefonov, napreduje v smeri preprostejše in hitrejše komunikacije z našimi digitalnimi napravami.

Skupnost

Potrošniki niso več brezoblično povprečje demografskih in psihografskih lastnosti, temveč aktivni sodelavci v razvoju izdelka. Povezovanje v skupnosti na družabnih omrežjih daje podjetju povratne informacije o njihovih izdelkih, storitvah in tem, kako jih razvijati in oblikovati, da bodo pisani na kožo strankam. Sokreiranje izdelkov in razvojne delavnice s kupci so dodaten korak v prihodnost gradnje odnosa in skupnosti.

Vsebina

Oglaševanje, ki se vsiljuje in ga sodobni potrošnik dojema kot vsiljevanje in motnjo, mora sedaj postajati koristno, nekakšen podporni servis, asistenca in pomoč pri kupčevem iskanju rešitev za njegove težave, potrebe in strasti. Interesne skupnosti, B/V-logi, videi »how to«, »chat box«, forumi … so nosilci gradnje nakupno-prodajnega odnosa prihodnosti.

Nove razsežnosti odnosa kupec-prodajalec so vsebina, skupnost in povezovanje

»Intention marketing« ali oglaševanje v skladu s kupčevim namenom


Predavateljica: Tara Walpert Levy, Vice president of Agency & Media Solutions Google

Ljudje ne dopuščajo več oglasov, zanje so motnje, želijo, da jim oglasi koristijo, jim izboljšajo življenje. In zakaj si potem ogledujejo oglase trikrat pogosteje na mobilnem telefonu kot na televiziji in dvakrat pogosteje na You Tubu kot na družbenih omrežjih? Ker so tam z namenom! Oglasi so temu namenu prilagojeni. Prepoznavanje namena, in oglaševanje v skladu z njimi, je nova veja marketinga, t. i. »intention marketing« v novi »asistenčni« dobi oglaševanja. Analiza namena uporabnika je nova razsežnost ciljanja publike. Googlova rešitev? Nova aplikacija Director Mix za video oglaševanje, ki samodejno vstavlja primerne tekste glede na kontekst, v katerem vas video oglas ujame. Čaka nas doba individualiziranega, pametnega in asistenčnega oglaševanja!

Google Director Mix verziji istega oglasa, če ga vidite med gledanjem 1 - komedije ali 2 – kriminalke

Mobilnost in Instagram – kjer se povežeta strast in posel


Predavateljici: Jessica Sarah Parker, Jessica Alba

Prvič v zgodovini se lahko množici 800 milijonov potencialnih kupcev globalno brezplačno predstavijo posamezniki in mala podjetja, brez kakršnih koli oglaševalskih sredstev. Na Instagramu je vsak dan aktivnih 5 milijonov ljudi, ki se povezujejo ter si sledijo na podlagi interesov in strasti. Tudi podjetniki dobijo 80 % organskih ogledov in sledilcev. Mali podjetniki lahko iz nič ustvarijo vse. Iz možnosti, ki jih ponuja aplikacija, izhaja tudi narava uspešnih objav: kratko, hitro in individualno. Jessica Alba pri tem uporablja tehniko 3-7 sekund. V treh sekundah pridobiš gledalca, največ sedem jih imaš, da mu poveš svojo zgodbo. Obe Jessici, tudi Parkerjeva, prisegata na iskrenost v namenih in vsebini ter na avtentičnost pri gradnji blagovne znamke in tudi interesne skupnosti potencialnih kupcev. Prepričajte se sami (@jessicaalba, @sarahjessicaparker), da sta prodajalec in kupec soodvisna kot še nikoli, Jessici pa medijski mojstrici tudi na Instagramu!

Jessica Alba in Jessica Sarah Parker, mojstrici ustvarjanja blagovne znamke in skupnosti na Instagramu

Predstavili smo vam samo delček vsebine, ki smo je bili deležni v New Yorku, sledite nam in več vam je bomo razkrili v naslednjih objavah.